Regulamin świadczenia usług

  1. Bank Głosów Sp. z o.o. jest bezpośrednim wykonawcą i pośrednikiem w sprzedaży następujących usług:
  • nagrania lektorskie do reklamy, produkcji video, zapowiedzi telefonicznych i multimediów,
  • opracowanie muzyki do reklamy, multimediów i stacji radiowych w oparciu o dostępne biblioteki i własne kompozycje,
  • kompleksowa produkcja reklamowych spotów radiowych oraz udźwiękowienie reklamowych spotów telewizyjnych
  • synchronizacja ścieżki lektorskiej i muzycznej z obrazem video,
  • kompleksowy montaż dźwięku w produkcjach video,
  • re-mastering in naprawa nagrań dźwiękowych,
  • digitalizacja i archiwizacja nagrań z nośników analogowych,
  • pozostałe prace związane z obróbką i analizą nagrań dźwiękowych i video.
  1. Umowę o świadczenie usługi zawiera klient wypełniając i wysyłając elektroniczny formularz zamówienia. W określonych przypadkach, na życzenie Banku Głosów lub Klienta, może zaistnieć potrzeba podpisania umowy w formie papierowej, która jest nadrzędną w stosunku do niniejszego regulaminu.
  2. Potwierdzone zlecenie nie może być anulowane, jeżeli jest już w trakcie realizacji. W uzasadnionych przypadkach lektor może poprawiać czytany tekst do skutku, ale rezygnacja z usługi wiąże się w pokryciem całości wcześniej umówionej kwoty.
  3. Lektor może odmówić czytania zleconego tekstu w przypadku, gdy:
  • zawiera on treści nielegalne (np. zniesławiające, podżegające do przestępstwa, itp),
  • zawiera wulgaryzmy,
  • stoi w konflikcie z podpisanymi przez lektora umowami,
  • zawiera treści (np. polityczne, religijne) niezgodne z przekonaniami lektora,
  • zawiera poważne błędy językowe i rzeczowe.

W przypadku takiej odmowy, Klient jest zobowiązany do przeredagowania tekstu lub wyboru innego lektora. Wybór lektora lub rezygnacja z usługi jest wtedy bezpłatna.

  1. Klient ma prawo do reklamacji i poprawek, jeżeli wynikają one z błędu Banku Głosów (lektora i/lub realizatora). Za dogrywki nowego tekstu, zmiany wcześniej ustalonego tempa i sposobu nagrania, klient płaci dodatkową kwotę. Kwota ta ustalana jest każdorazowo z lektorem i klientem. 
  2. Wszelkie uwagi odnośnie dostarczonego przez Bank Głosów nagrania powinny być zgłoszone w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia. Po upływie tego czasu Bank Głosów traktuje nagranie jako zaakceptowane przez Klienta.
  3. Jeśli w trakcie realizacji zlecenia Klient zmieni lektora, traktowane jest to jak zawarcie nowej umowy, a poprzednio zamówione nagranie zostanie opłacone w całości.
  4. Zamówione materiały będą dostarczone drogą elektroniczną. Dostarczanie nagrań przesyłką pocztową lub kurierską jest możliwe, lecz 100% kosztów ponosi klient.
  5. Za wykonaną usługę Bank Głosów Sp. z o.o. wystawia fakturę VAT, która dostarczana jest klientowi wyłącznie w formacie elektronicznym – PDF.
  6. Termin płatności jest określany w zamówieniu. Klienci, poza stałymi odbiorcami wywiązującymi się z płatności w terminach, dokonują wpłaty zaliczki przed realizacją zlecenia. Wysokość zaliczki jest ustalana wcześniej drogą elektroniczną. Forma płatności (przelew bankowy lub płatność PayPal) jest również ustalana w korespondencji elektronicznej poprzedzającej zamówienie.
  7. W przypadku nagrań lektorów zagranicznych wymagana jest wpłata w wysokości 100% ustalonej kwoty przed przystąpieniem do realizacji zlecenia.
  8. W przypadku braku płatności za nagranie klient traci prawo do korzystania z licencji na jego użycie lub emisję.
  9. W przypadku braku wpłaty, po 60 dniach od ustalonej daty płatności, Bank Głosów Sp. z o.o. może sprzedać wierzytelność w serwisie dlugi.info i skierować sprawę do postępowania komorniczego - wiąże się to z potencjalnym umieszczeniem danych płatnika w Krajowym Rejestrze Długów. 
  10. Akceptując ustalenia tego regulaminu klient zgadza się również na przetwarzanie i archiwizowanie jego danych osobowych i firmowych w zakresie zgodnym z wyceną i realizacją opisanych powyżej usług. Informujemy, że zgodę tę mogą Państwo w każdej chwili wycofać.