Nasze usługi.

1NAGRANIE GŁOSU DO REKLAMY RADIOWEJ LUB TELEWIZYJNEJ
Usługa ta obejmuje nagranie studyjne w 3 wersjach interpretacyjnych do dalszej produkcji spotu (lokalnego lub ogólnopolskiego). Plik dźwiękowy do reklamy radiowej dostarczmy jako wave, mono, 44.1kHz, 16-bit lub MP3 320 kbps. Nagrania lektorskie do spotów TV dostarczmy jako wave, mono, 48kHz, 24-bit lub 16-bit.
2NAGRANIE GŁOSU DO MULTIMEDIÓW
Głos do multimediów to pojęcie dość szerokie. Może być to nagranie lektorskiej narracji video, filmu korporacyjnego czy udźwiękowienie gier komputerowych. Wyceny polskojęzycznych nagrań do multimediów dotyczą stron A4. Za jedną znormalizowaną stronę uznaje się każde rozpoczęte 1800 znaków wliczając spacje. Pracę zagranicznych lektorów wyceniamy na podstawie ilości słów lub długości gotowego nagrania.
3NAGRANIE GŁOSU DO ZAPOWIEDZI IVR
Nagrania do central telefonicznych (IVR) dzielimy na dwa rodzaje: wielopoziomowe systemy obsługi klienta (np. infolinie banków czy operatorów telekomunikacyjnych), oraz proste komunikaty zawierające powitanie, informacje o numerach wewnętrznych i godzinach otwarcia biura. Nagrania dostarczamy dostosowane do parametrów centrali. W przypadku wirtualnych central VOIP format nagrania, to zwykle MP3 o rozdzielczości 128kbps. Centrale fizyczne (czyli urządzenia znajdujące się u klienta w biurze) akceptują zwykle pliki w formacie Wave z kodekiem u-Law lub a-Law 8kHz-8bit. Jesteśmy oczywiście w stanie wygenerować dowolne parametry zgodne z wymogami technicznymi.
4UDŹWIĘKOWIENIE SPOTÓW RADIOWYCH, INTERNETOWYCH I TELEWIZYJNYCH
Spoty reklamowe do emisji w radio czy telewizji oraz reklamy mobilne, produkujemy w oparciu o scenariusze dostarczone nam przez klientów lub zamówione u nas. Dysponujemy tysiącami komercyjnych podkładów muzycznych kompozytorów polskich i amerykańskich z bibliotek TM Century. Poza bibliotekami komercyjnych podkładów muzycznych dysponujemy obszernymi zbiorami efektów dźwiękowych SFX.
5MASTERING NAGRAŃ
Korzystamy z doskonałego sprzętu i najnowszego oprogramowania do masteringu na potrzeby różnych aplikacji - radia, telewizji, central telefonicznych, internetu czy odtwarzania w miejscach publicznych (np. centra handlowe, lub reklamy mobilne). Dostosowujemy parametry dźwięku do wymagań klientów oraz, w przypadku materiałów do emisji w telewizji, wymogów międzynarodowych norm głośności ITU, EBU i ATSC.
6REMASTERING I NAPRAWA AUDIO
Naprawiamy i ulepszamy uszkodzone nagrania audio. Zajmujemy się odszumianiem i poprawą jakości zniekształconych lub źle zarejestrowanych nagrań dźwiękowych (np: niewyraźne nagranie telefoniczne, materiał audio do użycia w sądzie itp).

Przykłady udźwiękowienia produkcji video (TV, online):

  • Klient docelowy: Syngenta,
  • Producent filmu: MD Film, Max Godek i Jacek Dombrowski
  • Nasza praca: dźwięk na planie, efekty dźwiękowe, miks całości z muzyką,
  • Lektorzy: narratorem był bohater filmu, głos nagrany na planie.
  • Klient docelowy: SRTech,
  • Producent filmu: na zlecenie SOEKS
  • Nasza praca: pełen dubbing aktorski, miks całości, render clipu audio,
  • Lektorzy: Ania, Rino, Mariusz.
  • Klient docelowy: NTEX,
  • Producent filmu: NTEX Polska,
  • Nasza praca: nagranie lektorskie, napisy, miks dźwięku i render clipu,
  • Lektorzy: Karol
  • Klient docelowy: KartA4
  • Producent filmu: MD Film, Max Godek
  • Nasza praca: nagranie lektorskie, miks dźwięku,
  • Lektorzy: Karol

Przykłady naprawy i remasteringu audio (sugerujemy odsłuch przez słuchawki):

1. Złej jakości narracja. 

Nagranie naszego klienta Davida Thorpe - znanego brytyjskiego fotografa i twórcę popularnego kanału na YouTube. Narracja nagrana przez Davida w warunkach domowych. Pierwsza połowa to jego oryginalne nagranie, a druga to ten sam dźwięk, ale już po naszej obróbce: zmniejszenie poziomu hałasu i szumów otoczenia, redukcja pogłosu (rewerberacji), EQ i redukcja głosek, wybuchowych (p, b), zanieczyszczeń i kliknięć, redukcja przesteru sygnału (clipping). 

 

2. Nagranie archiwalne z początku 20 wieku. 

Oryginalne 

Remasterowane 

 

3. Redukcja przesteru i głosek wybuchowych.

Oryginalne

Po obróbce